Kalça egzersizleri

Kalça egzersizleri

Kalça egzersizleri

Obezitenin hastalığının revaçta olduğu günümüzde çoğu kişi kalça bölgesinin sıkı ve düzgün olmamasından şikâyetçi. Aslında bu sorunu düzeltmek çok kolay. Sadece sabahları on beş dakikanızı ayırarak yapacağınız kalça egzersizleri ile bu sorunu kolaylıkla yenebilirsiniz. Kalça egzersizleri çok zorlanmadan yapabileceğiniz ve yakın zamanda etkisini görebileceğiniz hareketlerdir.

Egzersiz Hareketlerini Kolayca Uygulayın

                 İlk hareket için yere oturun. Kollarınızı yana açın ve yere koyun Onlar size destek olacak. Sonra poponuzu bir sağa bir sola havaya kaldırın. Aynı anda kolunuzu da yerden temasını kesmelisiniz. Bu hareketi on iki sağ on iki sol üç set olarak yapın. Sonraki hareket için yüz üstü oturun. Sonra sol bacağınızı gergin ve dik bir şekilde geriye doğru kaldırmayı deneyin. Daha sonra aynısını diğer bacak için de yapın. Bu hareketi de on iki sağ on iki sol üç set olarak yapın. Son hareket için yüz üstü yere yatın. Ellerinizi ve ayaklarınızı birbirine bağlayarak bir süre bekleyin. Daha sonra vücudunuzu geriye doğru kaldırmayı deneyin. Yani kollarınızı ve bacaklarınızı kırmadan düz bir şekilde havaya kaldırıp indirin.

Sıkı Bir Kalçaya Sahip Olmayı Kim İstemez Ki

                Bu hareketi de üç set olarak yapın. Bu kalça egzersizleri sayesinde daha sıkı ve iyi bir görüntüye sahip kalçalara kavuşacaksınız. Bunun gibi kolayca yapılan hareketler ile daha düzgün bir kalçaya sahip olacaksınız.

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ