Ramazanda Beslenme

Ramazanda Beslenme

Ramazanda Beslenme

                Mübarek aylarımızdan birisi olan Ramazan ayında beslenme konusuna her zamankinden daha fazla önem vermeli ve özen göstermelisiniz. Çünkü 10 ay boyunca belki de hiç aç kalmamış mideler bu ayla birlikte yeni bir sendroma girmektedirler. Üstelik bu durum bazen olumsuz sonuçları doğurabilmektedir.

4 Altın Tavsiye!

  • Öğün Sayısını Kendiniz Artırın

Ramazan ayında bilindiği üzere öğünlerimiz ikiye düşmektedir. Fakat siz bunu tekrar 4 e çıkarmalısınız. İftardan sonra sahura kadar ara ara yapacağınız atıştırmalar öğünü arttırmanıza faydalı olabilir.

  • Çorba Mutlaka İçilmeli

İftarda mutlaka çorba içmelisiniz. Çorba içmeden direk yediğiniz yemekler sindirim hususunda problemler yaşayacaktır. Bu yüzden ana yemeğe geçmeden önce hafif bir menü güzel olabilir.

  • Bol Bol Su İçin

En az 2,5 litre su içmeniz gerekiyor. Vücudunuzun su kaybını ancak bu şekilde telafi edebilirsiniz. İftar ile sahur arasına dengeli olacak şekilde pay etmeniz içtiğiniz sudan alacağınız verimi artırır.

  • Acele Etmeyin

Çok hızlı yemek yemeyin. Bugün Ramazanda beslenme ile ilgili problemler çözülecek olsa, ya da bir bilene soruluyor olsa problemin hızlı yemek yemekten çıktığı gözlemlenmektedir. Zira birçok insan bu ayrıntıya dikkat etmiyor.

Araştırmaların Gerçeklik Payı Var

                Teknolojinin gelişmesi ile birlikte evlerimize internet girdi. Bu internet aracılığı ile hemen hemen her işimizi halledebilmekteyiz. Siz de Ramazanda beslenme tavsiyelerine ulaşmak istiyorsanız favorilere ekleyin.  Sağlıklı yaşamaya merhaba deyin. Sağlıklı bir şekilde ramazan ayını geçirmek istiyorsanız verilen tavsiyeleri sağlık koşullarınıza uygun olarak değerlendiriniz.

 

ZİYARETÇİ YORUMLARI

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu aşağıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.

BİR YORUM YAZ